Träningsfri dag? Icket!

Hade egentligen behövt röra på mig idag, men idag är ytterligare en sån där dag då jag bara far runt på en massa grejjer. Har jobbat på morgonen och är nu hemma för att ta hand om hundarna en stund. Ska sedan tillbaka på jobbet för att i typ tio minuter berätta för ett gäng nyanlända läkarstudenter om StiL. Hade hoppats på att kunna stanna kvar där efter det och träna, men tyvärr går inte det för jag väntar en leverans hö till kaninerna som jag måste hem till. Ikväll blir det sedan födelsedagsfika hos en kompis på andra (eller tredje) sidan stan.

Hade gärna tagit en långpromenad mellan höleverans och födelsedagsfikat, men jag har fått grymma skavsår på hälarna som vägrar ge med sig, så jag är fast besluten om att ha på mig mina ytterskor så liiite som möjligt. Får därför bli en halvtimme med Paolo Roberto! Hans dvd innehåller en 15 min "flås"-del och en 15 min bålträningsdel, så jag tänkte jag kör båda delarna så får jag ju både och! Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Fullt ös, medvetslös :O Hoppas du hinner med dig själv bara! :)



Sv: Ja, men gör det! Något kan du sökert hitta :D

2011-02-24 @ 17:24:54
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0