Sköna morgonträning

Fick skjuts till jobbet i morse av en kollega, och passade då på att släpa med mig en massa böcker och tidningar till mitt kontor. Vill gärna ha min kurslitteratur om kost och träning på jobbet istället för hemma, så jag kan bläddra och kika i dem när jag jobbar inför tex kostrådgivningar osv. Det var två hela lådor med böcker, så det var skönt att få ta dem i bil.
 
Eftersom min kollega som skjutsade mig började lite tidigare än mig så hann jag med ett snabbt varv i gymet innan jag började jobba. Blev träning av bröst, triceps och mage. Känns otroligt fint i armarna nu, helt slut, som det ska vara. Lyckades inte få till magövningarna lika bra som armträningen, eftersom jag gjorde dem på slutet när jag var lite stressad, men det blev lite magträning åtminstone! :) Imorrn är planen att jag ska gå på spinningpass, och sedan köra lite rehabövningar i gymet efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0