Bussar

Bussen jag åkte med i morse (samt min skugga)
 
 

Ja, herre gud. Nu har jag inget mer intressant att blogga om än att åka buss! Så illa är det. Buss åkte jag hur som helst till jobbet idag. I morse övervägde jag att cykla hit, men nu är jag glad att jag åkte buss, eftersom jag efter mitt suuuupertuffa spinningpass inte hade orkat cykla hem i någon acceptabel hastighet. 
 
Spinningpasset var som vanligt helt superfantastigt att leda, och mina kära deltagare stannade som vanligt kvar lite efter passet för att snacka lite med mig (och varandra), och berömma mig för musik och passupplägg osv. Love them! <3
Nu är jag dock faktiskt helt slut, och risken finns att jag kommer somna på bussen. Nästan skönt, då kommer jag vara trött när jag kommer hem, och mest troligt inte ha några större problem att somna. För just ja, jag är inte hemma än. Sitter kvar på jobbet och väntar på att bussen ska gå, vilket den gör om prick 10 min. Dags att packa ihop och börja bege sig mot hållplatsen. Längtar redan efter sängen, som by the way är bäddad med nya sängkläder (som jag köpte på IKEA i lördags), och en heeelt ny kudde som jag är småförälskad i. Sweeeet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0