Awesome lördag!

Tokglad Jenny efter spinningpasset
 

Precis som planerat tog jag mig upp strax efter åtta och trampade iväg på min knallröda cykel till gymet för att gå på spinning 60 min. Kände mig riktigt duktig, för jag hann tänka om både en och två gånger under morgonen på om jag verkligen skulle gå på passet, men till slut vann hurtiga Anna över latmasken Anna. Idag var det Jenny som höll passet, och Jenny är en sån där kul tjej som alltid är glad, och är duktig på att säga saker som andra mår bra av. Viktig egenskap tycker jag :)
 
Hur som helst, passet var jätteroligt och jättejobbigt. Hon hade ett kul upplägg, där första halvan av passet var sittande, mycket intervaller osv. Sedan en pulstopp följt av vila mitt i passet, och andra halvan av passet var mest stående (13 min på raken), och sedan avslutade vi med en intervall för att avsluta med pulsen på topp. Helt annorlunda mot hur jag lagt upp mitt pass, men ändå jättekul. Jag tycker det är spännande att få se hur andra ledare lägger upp sina pass, för det finns ju så många olika sätt, och mitt är inte alls helt säkert det bästa/roligaste.
 
Grejt start på lördagen och helgen helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0