Älskade höst!

Från www.stadium.se
 
 
Hösten är som en nystart för många. Okej, det handlar kanske inte om nyårslöften, men många har slappat lite under sommaren och kanske druckit några glas vin fler än till vardags. I know I have...
Så nu är det äntligen dax att styra upp vardagen igen, med sköna rutiner kring jobb, träning och fritid. För min del handlar det mest om rehab för knäna, som inför hösten har lagts om lite, så jag har fått några nya övningar. Äntligen!! Men tyvärr inte så mycket roligare än de gamla. Dessutom har jag ju förstås mitt spinningpass som återkommit efter sommaruppehåll. Tack vare det passet får jag träna upp flåset lite också. Är så grymt slö på konditionsträning att jag behöver mitt pass för att underhålla min kondis, som alltså har blivit helt försummad under sommaren...
 
Peppen för mig kommer från alla möjliga håll och kanter. Mycket reklam dimper ner i min inbox från olika sportbutiker, evenemangsarrangörer m.fl, och så träningstidningarna jag prennumererar på - ToppHälsa och Fitness Magazine - som ploppar ner i min vanliga brevlåda. Jag gillar också att surfa runt på lite olika sajter och bloggar. Kan tex tipsa om att på Stadium lanserades för ett tag sedan en höstkampanj där man frontar med de personer man anser är landets nu hetaste träningsprofiler, Kalle Zackari Wahlström (skribent och bloggare), Sofi Fahrman (moderedaktör), Olga Rönnberg (mammaträningsguru) och Frida Wallberg (världsmästare i boxning). Man kan få deras kläd- och träningstips på Stadiums hemsida, och på andra sportbutikers hemsidor finns förstås massvis med annan pepp att ta del av.
 
Så vad väntar du på? Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0