Träna, träna, träna

 
Igår var planen rehabträning på gymet före jobbet, men när jag kom dit så skulle precis ett pass CxWorx till att börja, så jag skuttade in på det istället. Det var tredje gången på kort tid som jag var på passet, och det känns redan att jag börjar få in teknik bättre, och att jag blivit lite starkare. Får fortfarande en lagomt skön träningsvärk i övre delen av magen. Känns bra :)
Efter passet körde jag två reabövningar, så helt rehablös var inte den dagen.
 
I morse hade jag samma plan, att köra rehab före jobbet. Smith-maskinen där jag gör mina knäböj var dock upptagen hela tiden, så jag körde inte just den, men några andra av övningarna. Sedan avslutade jag med ett superset för triceps, som kändes jätteskönt! Sedan satt jag ca 20 min i spinningsalen och kände på några låtar som jag funderar på till nästa spinningpass. Känner mig rätt taggad inför det, ska testa ett helt nytt upplägg är planen, vilket känns jätteläskigt. Tänk om mina deltagare inte tycker om det?? Samtidigt känns det lite långtråkigt att köra på samma upplägg igen, för fjärde gången i rad, även om det förstås blir med nya låtar...
Får se hur modig jag är, och hur nytt upplägg jag vågar testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0