Kettlebellsutbildning

Jag svingar kettlebell för ca 1,5 år sedan
 

Idag hålls första delen av totalt två i en kettlebellsutbildning jag ska gå! Det är en kille som är instruktör på vårt mest funktionella pass på StiL som håller i kursen. Han har även en klubb inne i stan som håller kettlebellspass. Så första delen av utbildningen är alltså ikväll, och andra delen är onsdag kväll. Jag räknar med öm kropp i stort sett hela veckan, eftersom passen är långa, jag är ovan, och instruktören är envis.
 
Jag hoppas att mina knän inte kommer ställa till problem för mig, men jag har bestämt mig för att jag ska vara med på ALLT under utbildningen, eftersom detta är verkligen något jag vill lära mig. Det är ju inte som att knäna kommer gå av... Det ska hur som helst bli grymt roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0