Träning idag?

 
Idag fick jag sova ut, utan något (eller någon) som väcker mig. Jätteskönt! Efter att jag surfat lite i telefonen blev det en smarrig frulle (älskar min morgongröt med ägg och bär!) till lite nyheter på tv4play. Just nu klurar jag lite på hur jag ska lägga upp dagen. På "att göra"-listan står en hel del saker: göra nytt gymprogram åt mig själv, träna, städa, matplanera för veckan, veckohandla, tvätta samt köpa trosor och en ny sport-bh. Frågan är bara i vilken ordning jag ska göra detta, och då utgår jag gärna från träningen, dagens viktigaste syssla!
 
Är rätt sugen på att gå på bodypump idag. Tyvärr är inte det förrän i eftermiddag (går inga förmiddagspass alls på söndagar på StiL), och jag tränar helst på förmiddagen, eftersom jag är som piggast då. Men det vore roligt med pump, eftersom det pga knäna var så länge sedan. Jag får helt enkelt ta det försiktigt under benlåtarna, låg eller ingen vikt och inte så djupa benböj.
 
Är också lite sugen på att ta en promenad under dagen. Det är grått och blött ute, men just nu är det i alla fall uppehåll, så det vore skönt med lite frisk luft. Kanske ska slå ihop promenad med träning och testa gå till gymet! Det var en bra idé, jag är som lite nyfiken på hur lång tid det skulle ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0