Träna? Neee...

I somras
 
 
Tänkte att jag nog skulle träna idag. Första chansen hade jag efter ett möte i morse, men istället var jag tvungen att reda ut en grej på jobbet. När det var klart hade jag en timme på mig innan jag skulle ha en massagekund, och eftersom jag gärna ville hinna både träna, duscha och sedan förbereda rummet för kunden, så räckte inte den timmen till. Ingen träning då alltså.
 
Efter massagekunden var jag inbokad för akupunktur hos sjukgymnasten, och sedan jobb igen. Efter jobbet var min andra chans att träna, men då var jag aldeles för trött och ville bara hem, så då beslutade jag mig för att ett pass i gymet mest troligt inte skulle bli så effektivt, så jag tog bussen hem. Skönt! Nu står middagen i ugnen, och medan jag väntar på den så sitter jag här vid min dator och har lite sambolängtan. Kikar på lite bilder från i somras när vi vandrade och åkte mc. Åh, 16 dagar utan sin käresta känns länge! I morse hade jag glömt bort att han var bortrest, så när jag vaknade sträckte jag mig efter honom i sängen, men det var helt tomt och kallt där :(
Men om 4 dagar kommer han hem igen. Längtar! Får se till att baka lite mer pepparkakor tills dess, känns inte som att de jag bakade igår kommer räcka!!
 
Imorrn är det dock träning inplanerat, dels ett rehabpass före jobbet och så ett eftermiddagspass då jag inte riktigt vet vad jag ska träna. Kanske lite mage/bröst? Jo, det låter inte helt olockande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0