Squash!

 
Idag spelade jag och Jakob squash! Det var jättelänge sedan någon av oss spelade, och det var lika roligt som jag minns det. Och precis som sist jag spelade med Jakob så fick jag tokspö. Det gör mig inte så jättemycket, det var roligt ändå, men visst måste man vilja vinna för att det ska vara värt att spela, annars kastar man ju sig inte efter de där knepiga bollarna...
 
Planen var ju sedan att gå på CxWorx efteråt, men jag hade kollat lite fel, så det var en halvtimmes glapp mellan squashen och passet, så vi for hem istället. Det kommer fler tillfällen att gå på pass :)
 
Imorrn ska jag vikariera på ett spinningpass, och sedan köra lite rehab i gymet. Blir nog en bra träningsdag, och på kvällen ska vi träffas ett gäng från jobbet och glo på lite hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0