Spinnvasan


spinning till vasaloppet


Åhhh, va grymt det var att köra spinnvasan igår! Svetten rann, benen värkte och rumpan likaså, helt sjukt najs! Solen sken utanför och på TVn för deltagarna i riktiga vasaloppet, och vi körde stenhårt. SÅ härligt! Jag kände mig som piggast första timmen. Andra och tredje var jag tröttare, förstås, och svettandet avtog lite, men jag kände mig ändå pigg i kroppen. Känslan av att vara heeeelt färdig kom först efteråt, när jag hade duschat och var på väg hem. Då blev jag helt matt, och sedan var jag det några timmar. Försökte äta mycket, men mådde lite illa, så det gick inte så bra att äta mycket. Illamåendet gick över, men jag blev inte direkt hungrig igen. På kvällen åt vi köttbullar med pasta, och då gick det bra att äta. :)

Deltagarna på spinnvasan verkade i alla fall nöjda med både passet och sig själva, så det var verkligen jätteroligt. Vi bjöd på blåbärssoppa, bullar, bananer, powerade och sportdryck, så det var en del som stannade kvar efter passet och fikade lite och så. Väldigt trevligt. Jag är toksugen på att köra passet igen nästa år, men det är ju ett helt ÅR kvar tills dess, så jag kanske får lov att hitta på nåt annat event innan dess. Får se vad det kan tänkas bli... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0