Morgonträning!


Jag kör bålstabilitetsträning på pilatesboll


Fick frågan igår kväll av Jakob om jag ville följa med och träna morgonen därpå. Of course! Vi körde det träningspass som Jakob fått av PT-Camilla, som är ett jobbigt pass upplagt som cirkelträning, dvs man kör x antal reps av en övning, går sedan direkt på nästa övning och kör x antal reps där, och går sedan direkt till nästa övning osv. Sedan kör man flera varv istället av övningarna. Det blir mer tidseffektivt eftersom man slipper vila mellan set, och det passar mig bra. Gillar inte att tappa flåset. Vi körde tre varv av Jakobs program i morse, sen var jag trött i hela kroppen. Skönt!

Slutar lite tidigare på jobbet idag och ska kanske köpa något smarrigt alkoholhaltigt på vägen hem, vi får se. Myskväll väntar i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0