Dax för vila


cirkelträning


Det har varit några hårda träningsdagar i rad nu, och eftersom jag verkligen älskar att träna så blir det lätt så, att jag bara ångar på. I söndags var det ju vasaloppsspinning i ca 3h 40 min, i måndags 75 min spinning, i tisdags hårt cirkelpass, och likaså onsdag morgon. Onsdag kväll vikarierade jag sedan på 45 min spinning.

Nu är det alltså hög tid för vilodag! Det enda fysiskt krävande jag ska ägna mig åt är att ge 90 min thaimassage, och det är faktiskt en lite svettigt att ge, eftersom man som massör verkligen använder hela kroppen hela tiden, och rör sig så mycket. Men det är jättekul! Det är dock ingen högintensiv aktivitet, så jag räknar det knappast som träning. Idag klassas alltså ändå som vilodag :)

Hur det blir med träning fredag och lördag får visa sig, men på söndag är det i alla fall äntligen dax för Jakobs julklapp från mig! Vi ska ta en lektion i snowkite tillsammans! Det ska bli superkul att få testa, för det ser så jäkla härligt ut på alla bilder som finns på nätet. Sen till sommaren kan man ta lektioner i kitesurf på vattnet, men det ska tydligen vara lättare att lära sig på snö, så det är där vi börjar :)



Kitesurf på snö. Bild från skistar.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0