En vecka kvar!!


M. Triceps Brachii


Idag var jag tillbaka i gymet igen och körde mitt kära lilla rehabprogram för knäna. Det går bara snabbare och snabbare för varje gång jag kör det, så jag får tid över till någon ytterligare muskelgrupp att mörda på slutet. Idag blev det axlar (axelpress och flyes) samt ett superset för triceps (smala armhävningar och tricepspress med hantlar). Känns skönt att ha mosat armarna lite, det var länge sen sist. :)

Idag är det förresten bara en vecka kvar tills min ena syrra, Josefin, kommer upp till Luleå för att hälsa på. Ska bli hur kul som helst, vi ska försöka hitta på massa roliga saker att göra, som bada, åka båt, tälta, åka mc, träna mm. Resten av familjen kommer jag träffa på min semester, men Josse åker utomlands en massa denna sommar, så detta är vår chans. Längtar!!


Jag och Josse nån gång för läääänge sen...

Kommentarer
Postat av: Emma Bergman

Hej bästa Anna!



Kul att tjuvkika på din blogg lite :)

Jag blev nyfiken, vad är det för träning du gör för knäna? Då jag försöker distanslöpa känner jag att knäna tar en del stryk, och skulle vilja stärka dessa. Vad har du för tips på det?

Hoppas allt är bra! kram

2012-06-28 @ 11:18:56
Postat av: jusefin

Ska bli så himla kuuul! Och gud vilken gammal bild haha.. vi fårse till att ta några nya:D

2012-06-30 @ 12:31:16
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0