Löjligt kort


Min fina röda springare som tog mig till och från jobbet idag


Härligt mosig i magmusklerna idag efter träningen igår. Älskar träningsvärk i magen, det är min favvotyp av träningsvärk. Just idag sitter träningsvärken högt upp i magen, mot revbenen. Känns när jag sträcker på mig :)

Dagens träning bestod i att cykla till och från jobbet. Totalt är det ca 15km, och enkel väg tar det knappt 25 min att cykla. Tycker det är jätteskönt att ta cykeln till jobbet, och duscha när jag kommer fram. Att cykla hem från jobbet är alltid tyngre, av någon anledning. Känns alltid segare och går lite långsammare. Tror att jag har lite mer uppför hem, beror kanske på det. Eller så är jag helt enkelt piggare i kroppen tidigt på morgonen.

Har btw löjligt kort arbetsdag idag. Kompar ut eftermiddagen till förmån för lite mc-körande, när jag och Jakob ska klara av lite ärenden. Vi ska besöka mc-butik och Naturkompaniet, och om jag kommer ihåg och om det inte regnar så ska jag försöka smita in och boka tid hos frissan. Hoppas hon har en tid före jag går på semester, så jag slipper se ut som jag gör nu när jag blir ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0