Pepp!


Jag i spinningsalen på Mitt Livs StiL


Idag var det dags för knärehab på morgonen igen. Idag hade jag dock rätt ont i baksida lår, vet inte om jag lyckats få nån bristning i ena låret eller så, så jag körde övningarna för knäna/framsida lår enbart, det är ju dom viktigaste. Baksida lår får vänta till nästa gång.

Eftersom jag skippade en del övningar så hade jag massor med tid över, så jag satte mig i spinningsalen och cyklade till lite låtar jag klurar på till höstens spinningpass. En låt är jag helt frälst i, hoppas jag inte ledsnar på den innan hösten börjar, för den är en jättebra spinninglåt. Det är Ola - I'm in love. Lovely låt att cykla till!

Idag är det fint väder igen. Kanske måste passa på att jobba på brännan i eftermiddag. Blev fotad igår när jag, Jakob och Josefin låg och solade, sedan la Jakobs pappa ut bilden på facebook, och genast kom kommentarer om hur bleka vi var. Inte så lätt att få färg när sommaren hittills bara varit regnig, man måste ju börja nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0