Genomkörare


Slutkörd!


Har en lång dag på jobbet idag, men bröt av det med lite träning mitt på dagen. Blev (förstås) mitt rehabprogram för knäna, men eftersom jag hade gott om tid så körde jag även lite överkropp; biceps, axlar och rygg. Efter mitt benprogram så fick jag dock lite känningar (sträckning?) i baksidan av vänster lår när jag körde mina raka (kan inte köra med böjda ben pga mina knän) marklyft. Så nu gör det rätt ont i baksidan av låret, även om jag slappnar av i det. BLÄ! Får se om det går över, eller om jag får be Jakob massera det lite ikväll.

Har nu 4 timmar kvar av arbetsdagen, och imorrn bitti kommer Josse hit! Äntligen! Ska bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0