Najsig lördag


Mmmm... Hembakt GI-bröd!


Känns som att detta kommer bli en toppenlördag! Nu på morgonen har jag fått undan lite papper, suttit och spånat lite på mina kommande föreläsningar till studenterna jag ska utbilda, och badat båda hundarna. Och klockan är bara halv två! Effektivt!

Nu ska jag äta lite mumsigt GI-bröd som jag bakade igår (fortfarande fruktansvärt gott idag!), sen ska jag ner på stan och kika efter nytt skärp. Mitt gamla är för stort, och det finns inget utrymme för fler hål längre (pga nitarna i det). Dax för nytt alltså, så jag kan ha skärp i mina nya slimmade jeans :) Sen är det dax för mig och Jakob att dra till gymet. Vi ska ju köra tre varv av hans cirkelpass idag! Jag har redan grym träningsvärk i skuldror och armar sedan crossfitpasset i torsdags, så det ska bli spännande...


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, härligt att gå in med känslan att det kommer bli en grym lördag :D



SV: Haha ja det hade passat mig som handen i handsken men tror inte sambon nappar på det ;)

2012-01-28 @ 16:26:23
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0