Milon


Miloncirkeln på StiL


I veckan har jag fått lära mig på jobbet hur vi instruerar i Milon, ett cirkelgym vi har på StiL. Idag passade jag på att öva instruktion på Jakob, och jag tror faktiskt han tyckte det var rätt ok träning, man behöver inte tänka så mycket, och ibland kan det vara rätt skönt. Vi kör ju annars mycket funktionell träning med komplexa övningar, där hjärnan måste vara med en hel del, och omväxling förnöjer ju :)

Hur som helst, tanken var att vi skulle köra lite Milon och sedan Jakobs gympass som han fått av PT-Camilla, men vi körde två varv i Milon efter instruerandet, och nöjde oss med det. Ganska skönt. Blev lagom långt träningspass, och jag körde ganska lugnt.

Ursprungsplanen för imorrn var ju att fara till Pullinki, men igår ändrade vi oss. Vi far nästa helg istället, för då kunde våra kompisar M och S också följa med, och då far vi hellre då. Nya planen för imorrn är numera att vi ska gå upp i hyfsad tid, baka GI-bröd till frukost (det jag bakade igår är redan slut, SÅ gott var det!!), och pyssla lite här hemma. Vi ska möblera om mellan två rum, så vi kombinerar arbetsrum med hobbyrum istället för hobbyrum med gästrum. Nuvarande arbetsrummet ska alltså bli gästrum. Vi hoppas det kommer bli bra :)

Nuuu är det sådeles dax att sova. Full rulle imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0