Hemma från jobbet

Är hemma sjuk från jobbet idag. Helt rätt beslut, mår skit, men tråkigt. Finns inte så mycket skojsigt att göra hemma när man är sjuk. När Jakob drar till jobbet får jag glo på lite film eller nåt sånt för att fördriva tiden. Och äta glass. Mmm... Har bläddrat lite i träningstidningar och blir så jäkla träningssugen! Så trist att inte kunna träna, eller ens röra på sig! Pulsen är hög fast jag ligger ner, och jag får jätteont i halsen så fort jag är uppe och går. Så inte ens en liten promenad i friska luften är aktuellt :(

Verkar som att det är nåt som "går" på jobbet. Har flera kollegor som varit sjuka i förra veckan, och några som är sjuka nu samtidigt som jag. Svårt att undvika på en liten arbetsplats där alla jobbar nära varandra, och nära kunderna. Sånt är livet helt enkelt. Men det är väl lika bra att göra bort det nu såhär tidigt på terminen, så kan man hålla sig frisk sen till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0