Härligt vik


0 platser kvar på mitt pass!


Idag hoppade jag in extra som ledare på ett spinningpass på 60 min, som egentligen är en Fridas. Upptäckte tidigare idag när jag dubbelkollade tiden (blir lite nojjig ibland... "var det verkligen kl 17 och inte kl 16..?") att det inte var så många lediga platser på det, och när vi kom till gymet så var alla platser bokade. Sjukt kul! Det var flera som inte bokat i tron att det inte var så många som skulle kolla på ett pass söndag em, och som tråkigt nog blev utan platser, men jag tyckte ju det var jättekul. KÖ till mitt pass. Eller ja, inte mitt egentligen, men det jag skulle hålla iaf. :)

Hur som helst, kul att köra för fullsatt sal, och både jag och deltagarna svettades ordentligt. I kombination med -25 graders kyla utanför fönstren, och kanske lite kass ventilation i salen, så immade vi igen rutorna totalt. Jag har aldrig sett det hända förut, och tog det som ett tecken på att vi körde tokhårt idag. :) Jag kände mig i alla fall läskigt pigg, kunde dra på BRA med motstånd och benen var pigga. Kändes tokbra. Hoppas jag orkar köra lika bra imorrn på mitt egna pass!


imma på rutorna i spinningsalen


Jakob körde gympass idag, och efter att vi tränat klart så for vi hem och fixade middag. Som gäster vid bordet satt Jakobs föräldrar, och vi åt entrecôte med ljummen primörsallad och vitlökssmör. Det blev jättegott. Att käka en rejäl bit kött är ju ibland bara det godaste som finns, så det var trevligt att få en anledning att laga så god mat en söndag. Jakobs föräldrar kidnappade också våra hundar, så vi får lite hundledigt några dagar. Väldigt snällt, och det ska bli skönt att få lite semester från dem ett tag. Dom är söta, men tar ju tid och planering.

Vi skulle ju förresten ha åkt till Pullinki och åkt bräda igår, men -30 är lite väl kallt för utförsåkning, så vi sket i det. Istället tränade vi stationspass och spenderade sedan kvällen hos goda vänner och åt middag och tittade på melodifestivalen. Är inte überförtjust i melodifestivalen och schlager, tycker det är för utdraget med alla deltävlingar och andra chansen osv. Men nu var det ju faktiskt väldigt lite schlager, och jag gillade faktiskt låten euphoria som gick vidare. Så kan det gå :)

Nu är det hur som helst dags att nanna, imorrn är en lång dag på jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0