Får inte nog!


awesome biff stroganoff


Börjar bli piggare nu, idag mår jag nästan helt bra. Sååå skönt! Var iofs lite segare i morse än vad jag var igår, men det gick över när jag klev upp. Är fortfarande hes, och hostar lite grann, men det brukar jag göra ett tag efter en förkylning. Börjar bli taggad på att återgå till mitt älskade jobb nu, så mest troligt gör jag det imorrn. Yay!

Igår hade jag ju knappt någon aptit, men idag råder raka motsatsen, jag får inte nog med mat känns det som! Kan bero på att frukosten var lite tunn, men å andra sidan trodde jag verkligen den skulle räcka med tanke på min aptit de senaste dagarna. Ack så fel jag hade. Men kroppen börjar väl göra sig redo för aktivitet igen. Härligt att kroppen är med på tåget! Måste käka redig frulle imorrn mao.

Igår kväll gjorde jag i alla fall en grym biff stroganoff. Har aldrig ätit det tidigare, vad jag vet, och nu förstår jag inte varför? Enkelt och supergott! Det blev över också så jag fick äta det till lunch idag också. Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0