Dagens träning


Min snygga sambo kör armhävning i funk-banden



Idag körde jag, Jakob och Malin det styrketräningspass som Jakob fått av PT-Camilla. (PT-Camilla, Camilla, Camillisen etc är för övrigt samma person, men jag gillar att kalla henne olika saker i olika sammanhang. Vet inte varför.) Skitroligt pass, med tunga och komplexa övningar. Me like :) Sist jag och Jakob körde passet så körde vi bara ett varv av passet, som är uppbyggt som ett cirkelpass, men idag körde vi 3 varv. Läbbigt jobbigt mot slutet, men vi klarade det, och bara det var en härlig känsla!

Imorrn är jag sugen på att vila, men eftersom jag har en håltimme på jobbet så blir det mest troligt någon lättare form av aktivitet då ändå. Aktiv vila typ. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0