Träning i helgen!

Har äntligen kunnat träna efter den envisa j*kla förkylningen! I lördags blev det pass från CrossFitnordic.se, ett ganska roligt pass, som såg ut som följer:

Först Chest To Bar pull-ups med vikt, rekordförsök. Vi sket i det eftersom vi är glada om vi klarar EN korrekt Chest To Bar pull-up UTAN vikt... Körde istället lite teknik på frivändningarna.

Sen met-cons...

8-7-6-5-4-3-2-1:
Chest To Bar pull-ups
Hängstyrkefrivändning
Burpees utan armhävning



Vi klockade (förstås), och jag vann med dryga minuten över Jakob. Grymt med ännu en seger, det står nu 7-2 i "matcher". Vet inte vad vi kör till. Tills vi ledsnar? Lär för min del ske när jag slutar vinna :P

Igår var axlar och skuldror fruktansvärt högljudda och protesterade vilt mot minsta lilla rörelse, så då blev det ett styrkepass för benen bara. Jakob körde programmet för knät han fått av sjukgymnasten, så jag körde ensam squats och utfallssteg med skivstång, och sen lite balansövningar med pilatesboll och gummiband. Småtrist, men ja, det behövdes.

Ikväll blir det bodystep för första gången sen sommaruppehållet, ska bli sjukt kul! Längtar!

Kommentarer
Postat av: jusefin

kan du någon gång kanske visa vad alla konstiga ord du skriver betyder? det låter iaf som du kör på bra hehe;) puss!

2011-09-12 @ 09:09:36
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Ingrid meissner

Jag då....var jag så dålig att jag inte ens nämns:-( jag vet att jag inte körde med er men ändå// puss o jag skoja bara!

2011-09-13 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0