Kul träning igår!


bodystep


Igår körde jag bodystep för första gången sedan sommaruppehållet som passet har haft på www.stilsportcenter.se. (Passet har körts sedan sommaren, men jag har inte kunnat gå på det förrän nu.) Det var grymt roligt, svetten rann och benen värkte - underbart!

Direkt efter gick bodypump 45min, dvs det pass där benlåtarna är borttagna och man bara kör överkroppen. Det brukar alltid ligga efter spinning 30 min, och gjorde det även igår. Men passade ju också fint efter bodystep, som ju är ben- och konditionsträning i en timme, så jag körde det också. Grymt skoj, och det känns i hela kroppen idag. Blir alltså vilodag för min del idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0