Ajajaj!


Träningsvärk


Har gryyym träningsvärk idag! Jakob har sedan tidigare i höstas ett gäng benövningar som han fått av sjukgymnast för att träna upp sitt knä, och i lördags körde jag det benpasset med honom. Passet bestod av benböj, kliv upp på box med vikt, utfallssteg med rotation, grodhopp, höftlyft och "draken" (har jag glömt nåt?). Det var rätt roligt, även fast jag normalt inte alls tycker om att träna ben. Trots träningsvärken, främst i baksida lår men även framsidan, har jag inget emot att köra det igen. :)

Nu vet jag att bästa botmedlet mot träningsvärk är att träna, men det får nog vänta tills imorrn tror jag. Då ska jag få hot stone-massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0