Underbart!



Igår efter powerwalken var jag superlycklig! Det är nåt speciellt med årets första vända med stavarna!

Jag gick en runda som jag redan innan mätt ut på www.jogg.se, en sajt där man kan söka efter andras rundor, lägga upp sina egna, mäta rundornas läng efter en karta osv. Skitsmart och lättskött! Hur som helst, min runda var ganska precis 5 km lång. Innan jag begav mig ut så drog jag igång min pedometer i iPhonen, och när jag var klar kunde jag i telefonen se att jag gått 4700 steg och det hade tagit 44 min att gå min runda, inklusive ett kort stopp på Hertsö miljögård där jag stannade och hälsade på några söta, trevliga får.

Är mycket nöjd med rundan och mina hjälpmedel, det blir så mycket roligare med dom! Nästa gång ska jag testa runkeeper!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet som den förtjänar? Var då med och tävla om att bli månadens bloggtips i min blogg och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-03-19 @ 18:11:46
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0