Trevlig kväll. Trots allt...

efter kaninutställningen igår var jag som vanligt trött, och somnade i soffan. Innan dess hann vi dock äta en god middag med två övernattande vänner. Trevligt!

Idag fick jag då sova tills jag vaknade av mig självt, vilket var ca kvart över tio, sommartid. Ut på en skön promenad med hundarna och sedan en mysig frukost med gästerna.

Nu sitter vi hos svärföräldrarna och har precis kollat på 4e semifinalmatchen mellan Luleå och Skellefteå. Matchen gick precis som de föregående 3 till sudden, vilket Skellefteå tog hem hem idag, tyvärr. Det står nu 2-2 i matcher och nästa match är i Skellefteå, så det är fördel för dom just nu. Får se hur detta slutar..!

Trots detta så har dagen och kvällen varit väldigt trevlig, vi serverades mycket god mat här hos mina svärföräldrar; älgstek med hasselbackspotatis, sås och gelé. Supergott!

Kommentarer
Postat av: Maria Davidsson

Hur gick det på utställningen då? Nyfiken

2011-03-27 @ 20:23:03
URL: http://davidoffs.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack igen för att vi fick sova över, var supertrevligt. :D

2011-03-27 @ 20:45:32
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0