Mysig morgon

Fick sova till 7.41 idag, då väckte lillhunden mig och ville ut å pinka. Jag, som inte vill ha pink inomhus, gick lydigt upp och tog en morgonpromenix. Sedan kom älskling pälskling Jennie hit med lite kaninpojkar och vi parade lite kaninhonor. Ena honan var väldigt villig, andra mer motsträvig. Det är bara att försöka igen lite senare. :)

Sedan fikade vi lite innan Jennie for till jobbet. Efter att Jennie for så tog jag itu med morgonens största uppgift: baka nya semlor. Gårdagens blev ju som sagt mindre lyckade, men nu på morgonen har degen jäst som den ska, och jag har rullat fina små bullar som ska in i ugnen snart. Mycket mysig morgon alltså!

SKa till jobbet och massera idag igen, 3 halvkroppar inbokade, dvs fullbokat. Jag är inte van vid att massera så här mycket, så tre tider på raken är max vad jag fixar just nu, och efter tredje tiden är jag rätt trött i översidan av händerna. Av någon anledning lyfter jag upp fingrarna när jag masserar mycket med handflatorna. Vill inte "dutta" med fingertopparna så det kittlar kunden, så jag lyfter upp fingrarna istället och blir till följd av det trött i översidan av händerna som sagt. Muskler som annars inte jobbar så mycket kanske, men nu blir dom vältränade! :P

Blev ingen träning igår, så idag efter massagetiderna ska jag stanna kvar och träna lite. Blir nog mest konditionsträning, kanske lite bål också. Kanske torsonatorn som min vän Sara blivit så förtjust i...? :P


SKa bli najs :)


Kommentarer
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Ha en fin eftermiddag! :-)

/Kram Ida-www.lippstick.se

2011-03-09 @ 16:25:21
URL: http://www.lippstick.se
Postat av: Jenny D

Ser bra ut Anna! :)

2011-03-13 @ 09:33:43
Postat av: jusefin

vem vill ha kiss inomhus?



härligt att semlorna blev bra tillslut, firande av fettisdagen är ett måste!

2011-03-13 @ 11:43:42
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0