Härligt morgonpass!



Idag har jag flera roliga grejjer inbokade, så det var morgonträning eller ingen träning alls som gällde. Jag valde morgonträning! Bokade in mig på ett pass Indoor Walking med härliga Camilla, och känslan efter det här passet var, som vanligt efter morgonpass, helt fantastisk! Har inte kunnat köra morgonpass på ett tag nu, pga arbetstiderna, men det är så himla skönt, så jag ska försöka göra det oftare nu en period då jag har möjlighet!

Ja, crosstrainer igår var trist, men att köra IW är en helt annan grej! Man gör det till härlig musik, i grupp och till en peppande gruppträningsinstruktör. Idag var med andra ord en mycket bättre träningsdag än igår!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt med morgonträning :D



SV: Ja, det ska bli väldigt spännande att flytta!

2011-03-15 @ 11:33:11
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0