Nu j-vlar!



Ja, kolla in magen man hade där ett tag. Inte för att jag har fallit offer för totalt förfall. Ännu. Men är ändå rejält taggad på att bli lite mer "fit" inför sommarens stranddagar. Ska ju ligga på beachen i spanien i två veckor tex, och så lär det kanske bli lite här hemma i Schweden också om man har tur.

Hur som helst, nu inleds en period av mer träning och bättre mat. Inga onyttigheter i veckorna, mycket mindre bröd och pasta, mer grönsaker, mindre mängd mat etc. Samma recept som jag körde på i höstas och vintras då jag ju faktiskt lyckades bli rätt så slim! Det är inte det att jag har gått upp alla kilon igen, för det har jag inte, men efter att jag lyckades nå målvikten blev jag "snällare" (eller dummare kanske man ärligt ska kalla det) mot mig själv och lät onyttigheterna trava tillbaka in i vardagen. Nu ska jag, med bloggens hjälp, lägga undan onyttigheterna (åtminstone i veckorna) och bli bättre på att ta hand om mig själv helt enkelt.

Nästa vecka ska jag börja köra mer konditionsträning, och jag ska kombinera det med funktionell träning. Jag kommer inte att väga mig, för vågen säger mig inget just nu (väger inte så mycket men känner mig ändå inte helt i form), utan kommer bara försöka blir lite mer "fit". Annars kommer jag mer likna en strandad val bredvid min supersnygga syrra!


Kommentarer
Postat av: jusefin

Låter grymt sis, kämpa på! Hehe, det är ju inte så långt kvar (a). VI kommer va hetast i sommar!

2011-06-16 @ 18:32:57
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du var inte lite fit!

Så kul att åka till Spanien i två veckor.

Om två veckor ska jag till Barcelona i en vecka. Helt klart bättre än inget. Hur är det annars? :)

Kram Josefin

2011-06-19 @ 01:57:10
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0