Cykelväder!

Idag är det äntligen härligt väder ute, efter flera dagars ösregn. Dax att ta cykeln till jobbet alltså! Slog rekord imorse på snittiden per km, samt på totala tiden till jobbet. Snittiden per km blev 2.59, och det är första gången jag är snabbare än 3min/km!! Totaltiden blev 24.19 minuter, och det är första gången jag är under 25 minuter. Känns bra!

Imorrn är det ju midsommar, och pga de magproblem jag har haft under veckan pga det penicillin jag tar (för fästingbettet) så kommer jag hålla mig nykter. Vill inte ligga i magsmärtor dagen efter, hua! Då är jag i skick att köra hem dagen efter också, så praktiskt! Annars kommer de va en del sill och nubbesallad imorrn, och även om sillen är nyttig mat så är rörorna inte helt supernyttiga. Inleder därför dagen imorrn med ett träningspass tillsammans med Jakob! Blir kanske ett dagens pass från CrossFit Nordic!

Kommentarer
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg:D

och rösta gärna på mion klänning som jag gjort från nelly.com på min blogg:D

2011-06-23 @ 12:11:51
URL: http://nattstad.se/tinaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0