Awesome förmiddagsträning!


(går)dagens pass från CrossFit Nordic

Imorse efter hundpromenaden svepte jag en mangosmoothie innan jag plockade upp Jakob för ett crossfitpass på gymet. Vi tog passet från igår på CrossFit Nordic eftersom jag tyckte det lät roligt. En ryslig genomkörare för ben, vilket mina ben behöver, jag är inte så stark i mina lår...

Jag "vann" hur som helst met-consen (de 5 varven längst ner på tavlan) med tiden 10 min 45 sek, Jakob fick tiden 13 min 20 sek. Känns lite bra ändå, att ja va snabbare. Får väl njuta av det så länge det varar, snart löper han nog om mig :P

Nu sitter jag med en andra frukost - en bärsmoothie med proteinpulver i. Inte lika god som mangosmoothien, men den funkar. Sen bär det av mot våra vänner i en håla som kallas Siknäs, ca 6 mil norr om Luleå, för att mumsa i oss sill, nubbe, grillat kött etc. MUMMA!

Glad midsommar gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0