Helt slut!


Träning utomhus igår

Igår skulle jag och Jakob träna ihop, men funktionella gymet var lite trångt så vi körde pass istället, Cardio X-fit. Nu under sommaren så kör vi vissa pass utomhus när det är fint väder, och det var det igår. Helt sjukt jobbigt var det! Jag var heeeelt slut efteråt, och cykelturen hem var inte att leka med, usch. Rysligt jobbigt.

Idag är jag fortfarande trött i kroppen, och så har sovit jäkligt dåligt inatt också, drömt konstiga drömmar och vaknat ofta. Bidrar förstås också till tröttheten. Får väl se hur jag fixar jobbdagen. Mest troligt tar jag en tupplur i hängmattan när jag kommer hem. Längtar redan!

Nu ska jag skutta in i duschen och försöka vakna till lite! I eftermiddag ska jag shoppa ny bikini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0