Veckans träning


Ja såhär snygg och stark blir man ju inte utan träning!


Förutsatt att maggen är sig själv igen imorrn så drar jag igång en ny härlig träningsvecka redan då!

Måndag: 15.00 Gymträning
Tisdag: 16.00 Cardio Crossfit
Onsdag: 18.30 Spinpump
Torsdag: 13.00 Gymträning
Fredag: vilodag
Lördag + Söndag: Agerar flytthjälp åt några vänner

Känner mig grymt taggad, och allt är planerat in i minsta detalj i mitt fina lilla veckoschema, så jag tror inte jag kommer uppleva någon stress vad gäller tiden osv. Det enda orosmolnet på himlen är väl magen. Jag har mått övervägande bra idag, men nu på kvällen har jag fått lite ont i magen igen. Men jag hoppas att jag ska känna mig tillräckligt stark och frisk för att träna ändå :)

 På tisdag ska vi förresten gå på hockey också, det blir efter min träning. Hockeyarenan ligger på väg in till stan från gymet så jag tar bara bussen dit direkt efter träningen, kanske äter nåt gott eller så, och kollar på hockey. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0