Vatten!



Ibland är vatten bara sååå gott! Min favorit bland kalla drycker är annars mjölk, men vid enstaka tillfällen är vatten det godaste som finns. Nu under detoxen så dricker jag ju ingen mjölk alls, utan kolsyrat eller vanligt "stilla" vatten. Jag dricker gärna mitt vatten så kallt som möjligt, och flaskorna till min sodastream står i kylen innan de kolsyras.

Mamma och pappa har kran i kylskåpsdörren för både kolsyrat och stilla vatten, och det kommer alltid ut kallt och gott! Men är man inte nöjd med kylan på vattnet så finns is i en tapp i frysens dörr. LYX! Så vill jag också ha när jag blir tillräckligt rik för att ha råd med sådan kyl och frys...

Kommentarer
Postat av: victoria

Tack :)

Ja, samma här! Okej, det låter som att du behöver regelbunden massage (synd bara att det är rätt dyrt, men det handlar ju om prioritering) – hoppas du blir som ”en ny människa” av det, det är ju värt ett försök i alla fall :)



Härligt, då ska jag kika in & läsa vad du laddat upp skafferiet & kylskåpet med! Eller hur, det tycker jag också :) Åh, bra sida det där verkade vara! Jag har hittat några intressanta recept i tidningar & så, som kommer läggas upp här bloggen! Vi hörs!!

2011-01-02 @ 13:01:47
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0