Utmaningen på jobbet!


sugen på längdskidor...

Jag har fortfarande inte spikat vad jag ska va me i för lopp i jobbets utmaning. Nedan har jag listat loppen (tror inte datumen stämmer helt hundra på varje lopp), och vilka sträckor vi på StiL kan välja mellan. På flera lopp finns kortare sträckor, men dessa är som sagt de vi får välja mellan...

12/21 feb "vikingarännet" - 20, 50 eller 80km skridskor
5/12 mars "bothnialoppet" - 25 eller 50km skridskor
4e mars "stafettvasan" - längdskidestafett
26e mars "dundret runt" - 30 eller 50km längdskidor
21a maj "stadsmaran" - 21km löpning
11 juni "rantrampet" - 30 eller 75km cykling
2 juli "team sportialoppet" - 10 eller 21 km löpning
10 juli "vansbrosimmet" - 1500 eller 3000m simning
13 augusti "cykelvasan" - 30, 45 eller 90 km mountainbike
27 augusti "rantrampet MTB" - 20 eller 41 km mountainbike
14 augusti "lidingö triatlon" - sim/cykel/löpning
21 augusti "stavgångsvasan" 19km stavgång
5-7 augusti "fjällräven classic" - 55 eller 110 km vandring
10 september "granlunken" - 18km terränglöpning (i vanligt elljusspår)
24 september "lidingöloppet" - 15 eller 30 km löpning


Totalt får jag delta i 4 lopp (i utmaningen). Måste delta i minst ett. Är ganska sugen på att köra ett lopp i längdskidor, men vilket...? Kanske stafetten, där behöver man inte åka så himla långt om man inte vill (sträckorna är olika långa för de olika personerna i laget), och man får åka som grupp i lag, vilket kan va skoj.

VET att jag vill köra stavgångsvasan och rantrampet (cykling). Vet också att jag inte vill springa. Ska inte heller ge mig på simningen med tanke på hur lång tid det tog för mig att simma 1000meter i fredags...
Man kanske ska köra på vandringen? Och sen ett till lopp i längdskidor? Jag vet inte riktigt, vad hade ni valt?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

roligt att du var med och tävlade:D vinnarna finns nu uppe på bloggen! om dte inte blev du får du jättegärna anmäla dig igen:D länk finns här:

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-9.html#comment

2011-01-17 @ 09:23:31
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Simone H

Hade det varit jag hade jag gjort alltihopa - men följ magkänslan.. :)

2011-01-18 @ 10:37:36
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0