Trött!


Bild: skrattnet

Typ såhär trött är jag idag. Var helt ok på jobbet när jag satt i repan, men när jag skulle massera i ett dunkelt rum med lugn musik så var det som om någon tryckte på off-knappen. Höll mig som tur var vaken under mina tre massagetider men på bussen hem slumrade jag till lite. Skönt. Tog en promenad med hundarna och sedan sov jag en timme. Jätteskönt! Så nu sitter jag och försöker samla energi till att göra något vettigt. Ska bland annat försöka hinna laga lite mat att ta med mig till jobbet ikväll, för jag ska dit och jobba 4 timmar till. Totalt, inklusive massagen, avverkar jag 10,5 arbetstimmar idag. Inte illa! Ska upp och jobba igen imorrn bitti dock, och det kommer bli tungt. Som tur är så är jag ledig resten av dagen imorrn, så jag kan ta en liten powernap då om jag vill det. Ska ju också simma imorrn, blir första besöket på det badhus vi har där vi bor nu. Ska bli trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Emremariam

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-07-09 @ 12:32:02
URL: http://emremariam.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0