Trött. Igen.

Igår blev inte riktigt som planerat. Planerat var att jag skulle jobba till 10.45, åka hem, rasta hundarna, åka tillbaka till jobbet och jobba 14.45-18.15, träna spin/pump, åka hem, äta, hämta hem en kaninbur, sova.

Istället blev det jobba till 10.45, åkte hem, var barnvakt åt Magnus systerson ett par timmar, handlade, lagade mat, åkte och hämtade kaninburen, sova.

Ingen träning alltså, om man inte räknar flytten av den skittunga kaninburen förstås... Kom hem aldeles för sent efter att jag lämnade tillbaka släpet jag lånat för buren, och låg inte i sängen förrän ca 23.30. Upp igen imorse 04.45 för att släpa mig till jobbet. Hua.

Idag var planen från början att jag skulle jobba, fara hem, ta ut hundarna, åka tillbaka till jobbet, träna, få massage, åka hem, slappa. Men eftersom jag var barnvakt igår så flyttade jag mitt jobbpass till idag, och eftersom jag just nu är i större behov av en powernap än att träna och trötta ut mig ännu mer så kommer jag inte träna före jobbpasset. Kommer inte heller att ta min massage idag, utan har flyttat fram den till onsdag nästa vecka. Får se om ja stannar och tränar efter jobbpasset ikväll, beror på om jag lyckas sova mellan jobbpassen (är så sjukt trött!), men jag ska åtminstone sikta på att gå och lägga mig tidigt ikväll!

Som tur är så har jag inget särskilt inplanerat imorrn efter jobbet, så då ska jag röja lite i kaninhuset, och så tänkte jag gå till badhuset och gymma och simma lite. Gymma är förresten att ta i, dom har kanske fem styrketräningsmaskiner där, men jag ska i alla fall köra igenom deras maskiner och sedan simma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0