Träningsvärk?

Igår körde jag ju bodystep, med inställningen att jag skulle köra så hårt jag förmådde från början till slut. En kvart in i passet värkte låren, men jag tog i så mycket jag kunde ändå, hoppade högt och skuttade långt. Var helt slut efteråt, och min havresmoothie slurpade jag i mig på tre röda. Det var ju ett tag sedan jag körde bodystep senast (före jul) och jag väntade mig därför en djävulsk träningvärk idag, men den har inte dykt upp. Än. Får väl se vad som händer under dagen.

Det är hur som helst vilodag idag, men jag ska ju massera i 1½ timme efter att jag jobbat klart i receptionen. Ser fram emot det, och hoppas att jag kommer få massera mer framöver. Ska prata med Annelie (massageansvarig på StiL) om det när hon kommer tillbaka från utbildningen hon är på denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0