Motivation för motion


Love it



Det borde vara obligatoriskt för alla hälsovägledare i landet att ha läst Johan Faskungers bok "Motivation för motion" minst fem gånger. Den är klockren med tips för hälsovägledaren i arbetet för en varaktig beteendeförändring. Den är verkligen inte ny, men skitbra! Och för mig som typ är hälsovägledare för "min" lilla  kom igång-grupp är den ovärdelig.

 

Ikväll håller jag sista föreläsningen för kom igång-gruppen, och det känns ganska sorligt. Dom kommer fortsätta träffas en gång i veckan för att träna ihop, men då är ju inte jag med... Förhoppningsvis får jag vara med på deras lilla "avslutning". :)


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: oh är det ett stort hus ? :D

ja men precis. viktigt att få i sig allt men i lagom mängd :) kram

2011-01-18 @ 16:50:13
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: christoffer

woop woop den där vill jag kika i vid något tillfälle Anna! btw här hitta jag igen en annan artikel som kan vara bra att läsa in sig på kring dieter.



http://www.jissn.com/content/7/1/24

2011-01-18 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0