Kvällsmys igår


Tilltugg


Igår körde jag gymträning i ca 1½ timme. Mitt gymprogram är ett helkroppsprogram eftersom jag inte tränar just i gymet särskilt ofta, och då passar jag på att köra hela kroppen istället för att dela upp kroppen på olika dagar - jag hade ändå inte hunnit med det. Jag fick programmet av min kollega Tomas, och jag gillar det jättemycket. Det finns en benövning jag tycker är tråkig, men i övrigt tycker jag det är ganska kul faktiskt, roliga övningar och lite fria vikter och sånt. Jag vet inte vad alla övningar heter med korrekta termer, men kan ta reda på det och skriva ner programmet nån dag.

Det gick iaf bra i gymmet, och det är lite småkul att träna i mitt gym när jag jobbar där, det är folk som hejjar på en överallt. Det gillas :)

Kvällen avslutades med att jag och Magnus kollade på film (igen, tredje kvällen i rad) och eftersom jag mått så bra i magen under dagen så åt jag fil (blandade vanlig med laktosfri utifall att) och två skivor bröd med ost på. Till det dracks pro viva blåbär. Det var jättegott, och jag har haft en bra natt och hittills en bra morgon också. Hoppas det håller i sig.

Frukosten idag på morgonen är vanlig detoxfrulle - havregrynsgröt med blåbär och hallon i, utan mjölk till. Ska under veckan försöka göra egen müsli, får se hur det går... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0