Idag på ICA...



Idag på ICA MAXI så var jag tvungen att kolla deras utbud inom sportdrycker, vitaminer, viktnedgångshjälp etc. Fanns en hel lång hylla med olika grejjer, varierande sort och syfte. Spännande marknad det där, folk köper vad som helst bara det står rätt saker på. Finns ju tex många energidrycker och sportdrycker som ska höja prestationen och ge massor med energi. Oftast är dom ju bara sockrade och smaksatta vatten (red bull, burn, powerade, isostar etc), och då kan man ju lika gärna dricka läsk! Hittade också örter avsedda att äta vid detox, men dom var så himla dyra att jag bestämde mig för att skita i det. Det får duga med detoxmat, det är ju ändå första gången jag testar detox.

Apropå detox då, så blir min första detoxdag imorrn! Här är kostplanen inför imorrn:

Frukost: havregrynsgröt med blåbär och hallon
Mellis: fruktsallad med lite kesella vanilj
Lunch: grönsallad med kyckling och ägg
Mellis: frukstallad
Middag: kyckling med lite råris
Kvällsmål: Nötter och frukt

Eftersom jag jobbar 11-20 imorrn blir det ingen tid för träning tyvärr. Hoppas få möjlighet till det senare i veckan trots att jag jobbar varje dag och ska flytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0