Härlig promenad



Jag kom nyss hem från SISU där jag var för att hämta lite böcker och utbildningsmaterial inför nästa helg. Eftersom jag bor en bit bort så tog jag bussen första biten. Men istället för att planera resan så att jag kunde tajma byte till en annan buss som skulle ta mig typ två hållplatser, så gick jag den sista sträckan. Det tog ca 30-40 minuter tor från bussen till SISU, så jag har fått en skön promenad! Väldigt härligt väder idag, -8 grader och ingen blåst. :)

Ikväll kommer det förresten ta mig tre timmar att åka till www.stilsportcenter.se, träna (bodystep 60 min pass) och åka hem igen. Men det gör inget, jag är taggad ändå! Ska se till att ha något med mig att äta direkt efter passet så jag står mig tills vi ska äta sen middag när jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0