Hämtmat trots detox?


Laxsallad

Idag har vi (hittills) haft en jättebra dag. Strålande väder (-22 grader ute men väldigt fint med sol och molfritt etc) och massa roliga saker att köpa. Bland annat har vi varit hos en svåger och köpt lite rör till ett vattenlås till vår duschkabin, så förhoppningsvis ska vårt badrum efter detta sluta lukta avlopp. Vi har också köpt nya vinterskor till mig (de gamla har jag haft i över 6 år och de började helt nyligt och plötsligt att lukta JÄTTEilla, så nya var ett måste), en vedkorg och lite andra nödvändigheter till huset. Jättekul!

Nu har vi precis ätit hämtmat från sushibaren, där vi båda åt sallader. Jag äter hellre sushi där egentligen, men i riset ingår ju en del socker så jag tog sallad istället, som dom också gör jättegoda där! Magnus tog en caesarsallad med kyckling och bacon, och jag själv tog en sallad med rökt lax. Det går ju jättefint att äta hämtmat trots detox, bara man kan välja bort och lägga till som man vill. I min laxsallad ingick det normalt en dressing och vetepuffar, men dom tog jag bort och la till lite extra lax och tomater istället. Mums!

I övrigt går det bra med detoxen. Jag har unvdikit fika trots att vi haft besök och vi då bjöd på fika. Var däremot mycket mer sugen på de bröd som kom med hämtmaten idag, men jag nöjde mig med att känna lite på det.

Nu ska vi iväg till gamla lägenheten och städa ur det sista. Vi påbörjade det redan förra helgen, men blev inte riktigt klara, så vi ska göra klart det allra sista idag. Det värsta (badrum, bakom spis, kyl och frys) är i alla fall klart. Kvarstår gör att torka ur lite köksskåp och våttorka golven typ.

Kommentarer
Postat av: victoria

självklart kan hämtmat funka om det är en sån härlig laxsallad :) verkar som det går bra för dig i din fas 2, så bara köör på! :D



PS. håller verkligen med om att WHO's def är för perfekt, precis det har vi pratat om i skolan - ingen har ett fullständigt, optimalt välbefinnande jämt! precis :) tack för din kommentar!

2011-01-16 @ 14:02:35
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0