Två frukostar!

När jag jobbar som denna vecka, 10.45-14.45 så går jag upp kl 7 för att hinna ta ut hundarna två gånger innan jag far till jobbet. När jag varit ute med hundarna så kurrar ju magen direkt, men äter jag frukost då direkt så hinner jag bli hungrig igen innan jag får min rast på jobbet kl 13.

Lösningen: 2 frukostar! Jag äter kring halv åtta min första frukost, en lite lättare frukost med fil. Frukost nr två kommer ca två timmar senare och är lite större. Den ska jag alltså äta aldeles strax. Sedan står jag mig till min rast på jobbet. Smart va? :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Brukar också äta två frukostar när jag jobbar.. fast då blir det vääldigt tidigt första omgången!

2011-02-04 @ 12:30:54
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0