Träningsplanering

Förlylningen börjar lätta och jag är sjukt taggad på att träna, kan knappt sitta still! Så därför kommer nästa veckas träningsplanering redan nu!

Måndag 7/2: 17.00 Bodystep
Tisdag 8/2: 16.00 Cardio Crossfit
Onsdag 9/2: 11.00 Indoor Walking
Torsdag 10/2: vilodag
Fredag 11/2: 11.00 Cardio Crossfit
Lördag: vilodag
Söndag: Powerwalk

Lördag åker jag, Magnus, vår kompis Pål och min syster Malin (som är å hälsar på den helgen) till Haparanda för att gå på IKEA. Jag och Magnus ska köpa massa nytt för våra presentkort som vi fått i julklapp, bland annat en ny säng, så den dagen blir ingen träning. På söndagen så åker syrran hem, men innan dess hade jag tänkt klämma in en powerwalk med stavarna. Har märkt ut en runda kring där vi bor som är ganska precis 5 km, den blir perfekt!

Förhoppningsvis får jag in lite träning redan nu under helgen också, men det beror på hur jag mår :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det ser ut som en bra träningsvecka! Sitter o planerar min med faktiskt :D

2011-02-04 @ 17:46:09
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0