Trääääning idag!

Hade det varit varmare ute hade jag nog tagit en löprunda nu på morgonen eller nåt, trots att jag inte tycker om att springa ute, men jag är så himla taggad på att få röra på mig! Tyvärr är det då -25 grader ute, så det blir ingen löprunda utan jag får snällt vänta tills i eftermiddag efter jobbet med att träna. Har dock inte bestämt mig för om jag ska åka hem direkt efter jobbet och åka tillbaka senare på kvällen och träna som jag planerat, eller om jag ska ta träningen direkt efter jobbet (blir isf gymträning). Är grymt taggad på gymet, och det brukar jag inte vara, så man kanske borde ta vara på det...?

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Uuh, kallt ni har det :O

2011-02-17 @ 09:05:16
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0