Tappat rösten...



Idag är rösten i princip borta. Är sjukt hes och får ta i som om jag skulle skrika varje gång jag ska prata. Inte bra. Och jag ska jobba sammanlagt 6 timmar idag. Har sprängande huvudvärk också. Lutar åt att jag jobbar nu på morgonen men sjukanmäler mig tills ikväll. Rösten behöver vila. Får se hur jag löser det.

Igår kom iaf min äldsta syster Malin till Luleå! Hon hälsar på över helgen och jag var nära tårar av lycka när hon kom och jag fick krama om henne. Vi har inte setts på typ 9 månader!!! Det var fint att ses igen, och vi åt god mat och kollade på UFC igår (och aporpå det - GRYMT avslut på senaste UFC-galans main event!!!). Imorrn ska vi på IKEA, då ska jag och Magnus spendera de presentkort vi fått i julklapp, och bland annat köpa en ny säng! Äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Usch då, hoppas rösten kommer tillbaka snart :)



Sv: Aha, då förstår jag! :)

2011-02-11 @ 09:22:15
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: jusefin

Jag vill också vara hos er!!!!! Ha en grym helg & ha svinkul på ikea, haha. Hoppas verkligen du blir frisk snart gumman :(

2011-02-11 @ 10:37:05
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Sv: Jaa, vi flyttar lite närmre skolan i slutet av mars/början på april så då kommer jag gå men surt nog får jag ändå skaffa busskort eftersom jobbet ligger en bra bit bort :/

2011-02-11 @ 13:47:48
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0