Sovmorgon!



Åh, så grymt skönt med sovmorgon! Fick sova tills jag vaknade, vilket blev strax före kl 11, och gick upp i lugn och ro. Tog ut hundarna på en lite längre, härlig promenad i solskenet (jättevackert väder ute idag!) och sitter nu och äter frukost i lugn och ro. Underbart!

 

Jobbar 14.30-18.30 idag, och innan jag drar dit hade jag tänkt pyssla lite med föreläsningen jag ska hålla på lördag på StiL. För den som faktiskt befinner sig i Luleå då så är föreläsningen helt gratis, och äger rum kl 15.15. Föranmälan krävs då det är begränsat antal platser, men än så länge är det inte fullt, så det finns tid kvar att anmäla sig om man är intresserad! Föreläsningen heter "effektivisera träningen" och är en väääldigt basic kostföreläsning om hur man kan/bör/ska äta för att helt enkelt förkorta återhämtningstiden och maximera effekterna av träningen. Anledningen till att den är så basic är dels för att jag inte har någon aning om publikens tidigare kunskaper i ämnet, och jag vill inte bara säga åt dem vad och hur de ska äta, utan även förklara varför. Kommer bli jätteskoj!


Kommentarer
Postat av: victoria

Tackar som frågar, det går bra - eller åtminstone framåt, men det är otroligt svårt vissa delar av det.. Men jag SKA bara lära mig det, så enkelt är det ;D



PS. Kul att hålla föreläsning, lycka till! :)

2011-02-22 @ 22:45:36
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0